perjantai 5. kesäkuuta 2015

Tietoa minusta :)

Näin bloggaamisen aluksi minun täytyy kertoa itsestäni. Minä olen 12 vuotias tyttö Varsinais-Suomesta.
Täytän Elokuussa 13. Minun perheeseen kuuluu äiti, isoveli, minä, pikkusisko ja koira Laku. Laku on sekarotuinen koira ja se täyttää Marraskuussa vasta kolme.
Omistan viisi kepparia niin kuin jo edellisessä alotus postauksessa kerroinkin.
Kameraa minulla ei ole, mutta otan puhelimella kuvia tänne, joten ilman kuvia ette jää.  "kamerana" toimii Samsung Galaxy Trend + :)  Mutta voi olla, että ostan kameran tämän vuoden puolella ;)Tähän vielä Lakusta kuva :)
 Keppihevosten lisäksi minä harrastan ratsastusta. Minä käyn ratsastelemassa tuttujieni poneilla. Ponien nimet ovat Hertta ja Hummeri. Hertta on tamma ja Hummeri ruuna. En tiedä niiden rotuja. Ne ovat tosi kilttejä.
Tänään voi tulla toinenkin postaus kun menen iskälle. Siinä kerron Jakista, eli minun aktiivisesta keppihevosesta. Minua voi seurata instagramissa nimellä @khtcecelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti